Illa jag mår illa...

2010-08-15 @ 18:03:59


Dygnet runt också...fy fan va jag mår illa. Jag spyr inte men är spyfärdig hela tiden. Till och med när jag vaknar på natten mår jag illa så jag blir helt kallsvettig. Går in i vecka 12 imorron och jag kan inte minnas att jag varit så illamående så länge med någon av de andra barnen. Hujamejen.
Tisdag är det dags för inskrivning på MVC. Jag minns när jag skulle dit när jag väntade Ninni va stort det var då. Nu känner jag typ bara "joooooooobbigt" Men det är väl bara att se glad ut och pallra sig dit antar jag. Få viktdomen..fy fan va jag har blitt tjock...magen står rätt ut och NEJ det är ingen bebismage än, det är fett fett fett. Men eftersom detta är absolut sista gången jag är gravid så ska jag ta tag i det sen och det rejält. Jag har inte gjort det innan jag blev gravid nu för jag visste ju att jag skulle bli gravid igen och då känns det bara onödigt liksom. Men från och med april nästa år så ska fettet bort för alltid!

Släppte bomben på skvallerträsket facebook precis så nu vet nog hela Säffle om att vi ska ha en fyra. Skitsamma det är som det är och vi är glada. Sen om det blir snack det vet jag....tråkigt för läget ändras inte ändå!

Nej nu ska jag ge lillrompa välling här!

TJAO!
Postat av: tess

Grattis... va skoj! iNTE ATT må illa... men att ni ska ha barn.



//Tess

2010-08-15 @ 18:29:00
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Petra

Mådde väldigt illa med Robin minns jag. Fick äta nåt varje timme för att hålla det i schack. Huja va hemskt. Men när det gick över mådde jag prima sen. O var beroende av Piggelin. Enda gången jag haft sånt behov. :)

Kram o lycka till!

Minns du skrev om det missfallet i babyfriends hemsida. Usch.

2010-08-15 @ 18:32:39
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Anonym

Klart du har mage nu! Vecka 12. 4:e barnet. INTE konstigt, även om det är "fett" oxå.

Jag såg ut som jag var i 7:e månaden vecka 12 med Elliot =)

Hoppas illamåendet lättar snart. Vill inte att du ska gå så länge som jag gjorde =(



Styrkekraaam!

2010-08-15 @ 21:12:06
Postat av: Trollis

Hm, jah, det var JAG här ovan alltså. Trollis.

2010-08-15 @ 21:12:56
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Diana i Göteborg

Grattis tjejen, gud va kul!! Detta ska jag följa!! =)



Kram på dig

2010-08-15 @ 22:22:47
Postat av: Anna

Så glad för eran skull!!!



Strunta i de som ev kommer snacka skit! De snackar säkert oavsett vem el vad det handlar om...



Kraaaaam!

2010-08-16 @ 08:35:31
Postat av: mammadagar

Usch trist med illamåendet. Hoppas det snart blir bättre! Många säger ju att de första 12 veckorna är värst, men det är väl ingen garanti förstås...

2010-08-16 @ 18:06:21
URL: http://www.mammadagar.se
Postat av: Lisa

usch, jag hade svart bälte i att må gravidilla...om det inte ger med sej be att få medicin mot det. fick testa olika innan jag fick en som hjälpte på mej...men den var GULD värd...spydde från ca v4 till förlossningen..urk för det...

2010-08-16 @ 23:02:42
Postat av: Pippi

Jobbigt med illamåendet, för mig gick det över runt 12 veckan - då jag väntade sonen (mådde inte illa med töserna).



Min mage blev fort stor när jag väntade mitt fjärde barn, kanske det blir så när man har fött innan?



Hoppas det gick bra på MVC



Kram

2010-08-21 @ 16:27:42
URL: http://pippibears.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0