Jag ett fetto!

2010-08-17 @ 12:25:30


Ja det finns liksom inget att hymla med. Jag vägde idag 10 kg mer än jag nånsin gjort på en inskrivning. Det är fan inte klokt. Visserligen hade jag en senare inskrivning än på de andra gångerna men bara med några veckor. Jag känner ju att jag gått upp i vikt men det mesta sitter på magen visserligen. Men jag lovar här och nu att jag INTE ska äta något mer godis på veckorna under denna graviditetet. Endast lördagar och jag ska börja med promenader i den takt jag orkar. Jag blir anfådd som en gris redan nu men jag ska ändå försöka. Jag räknar ändå med en viktuppgång på ca 10kg till innan jag är klar med denna graviditet. Men klarar jag mig iaf undan med fler extrakilon att ta bort sen efter så är jag glad!

Har vart svårt att tänka på vad man äter nu och är fortfarande iom att jag mår så illa som jag gör och måste äta hela tiden för att inte spy. Men jag får väl spy då istället eller nåt....ska iaf handla hem FRUKT i mängder!!!!! Bättre det än massa mackor. Oboyen är det slut med, nu blir det the hädanefter! Och slut med mackor...knäckebröd med gurka duger gott och väl det!!! Inga mer kilon än nödvändigt...fan de ska bort sen också=/

Inskrivningen gick bra annars. Fick ta massa prover också, 6 rör blev det. Fick tid för läkarbesök nästa vecka och vi pratade även på planerat snitt vilket hon trodde inte var några som helst problem. Skönt att veta det. Då blir det nog en liten februaribebis kanske=)

Ja nu ska jag äta....har inte ätit sen 8 imorse så nu blir det knäckemacka OCH the!
Postat av: Trollis

6 februari, hihi. Samuel. Naj, blir väl LITE tidigt kanske. Skönt detta med ev snitt. Tankar till dig.

2010-08-17 @ 21:42:04
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: mammadagar

Ät du ordentlig mat regelbundet så blir det nog bra. Skippa onödigt fett och socker om du kan. Men jag vet hur svårt det är... har ju gått upp minst 25 kg båda mina graviditeter. Och det är inte alls så kul sen när allt ska bort igen. PHU!

2010-08-18 @ 20:28:03
Postat av: Annika

Ja det är det värsta med att man ska ner alla kilon igen =)



Kram

2010-08-19 @ 12:12:10
Postat av: Pippi

Jobbigt detta med vikten, svårt också när du är gravid...



Jag vägde massor när jag skrevs in med min 4e graviditet...



Kramar

2010-08-21 @ 16:30:25
URL: http://pippibears.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0