Jobbigt och underbart

2010-08-25 @ 08:08:46


Ja att vara gravid är både jobbigt och underbart på samma gång. Jag lider oerhört mycket över att jag redan gått upp så mycket och att jag ser jävligt fet ut. Hur ska detta sluta? Önskar bara att tiden går fort så bebis är ute och jag får börja gå ner i vikt igen. Fy fan va jag ska kämpa den gången, den sista gången. Jag ska göra ALLT för att gå ner i vikt ordentligt. Lova att påminna mig är ni snälla om kämparglöden jag har nu. För säkert så tappar jag den flera ggr om. Men jag verkligen mår så illa dåligt av min vikt. Jag tror jag ska börja promenera lite. Men är ju så kopiöst trött just nu så jag försöker vila när barnen är på dagis. Men jag ska ta tag i det. Jag måste!

Idag är det läkarbesök. Alla erbjuds tydligen inte detta längre men eftersom jag har ulcerös colit/crohns så måste jag dit. Jävla skit va tråkigt. Hoppas jag slipper gynundersökning bara för jag vill inte. Hatar o ligga där o fläka med musen för en okänd karl. HUH! Gör det ju fan inte med min egen karl nu knappt så varför med nån annan liksom......hmm haha

Det är konstigt det där när man blir gravid. Iallafall när jag blir gravid...sex vad är det liksom??? Existerar inte för mig nu. Usch jobbigt. Men det är nog för att jag känner mig så jävla enorm också. Nu går vi mest runt som vilka människor som helst. Inte som ett par iallafall...tråkigt när det blir sådär. Men jag vet ju att det går över.

Nä nu ska jag göra nån nytta!

Häjjrå!

Tog två dåliga bilder igår på hur jag ser ut....magen är inte hård än heller men den har iaf rätta formen...alltid något...=/
Vecka 12+1


Postat av: Sandra

Ja precis så är det att vara gravid,underbart,stressande,orolig och jobbigt.

När man väl får den där stora fina magen då kände jag mig fin, men innan kände man sig bara pluffsig fet haha!

För mig blev det så att jag blev super kåt haha, stackars Danne haha! Tur man blir normal efter graviditeten :D



STORA kramen sötis!

2010-08-25 @ 08:53:13
URL: http://dsitphotoshop.wordpress.com
Postat av: Anonym

åhh...bebismage...så fint...:)

2010-08-25 @ 10:25:32
Postat av: Thile

Vakkert med bebis-mage!

Herlig du deler med deg av denne bloggen. Me like.



Ta vare på deg selv og bebis i magen. Puss!

2010-08-25 @ 10:50:39
Postat av: Lisa

Vilken fin liten mage! avis

2010-08-25 @ 11:35:54
Postat av: Gizze

Mysigt!!! Avis

2010-08-25 @ 15:36:26
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Hanna

Såååå fiiin mage ju!!! :D Blir lite smått bebissjuk nu jag, måste jag erkänna, haha... :P

2010-08-26 @ 01:00:53
URL: http://hone87.wordpress.com/
Postat av: Trollis

Ååååååh du har en ljuvligt vacker mage Mitha!

Det är SÅ underbart med gravid mage! Me looooove!

2010-08-27 @ 20:33:52
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Pippi

Du är vacker Mitha! Försök att koppla bort detta med vikten dessa månaderna så kan du ta tag i det biten när bebisen har blivit född.



Finaste bebismagen också, glad för din skull!!



Sexet har fungerat bra även när jag har varit gravid



Kram

2010-08-29 @ 06:28:56
URL: http://pippibears.se
Postat av: Mammadagar

Det känns kanske lite bättre sen runt v 15-20 nån gång när magen blir mer "hård" och riktig bebismage och när du börjar känna rörelser osv.



Försök att inte tänka så mkt på vikten och det nu. Det går ju ändå inte att göra nåt åt det förrän sen. Du mår bara dåligt "i onödan" eller hur man ska säga.



Jag tycker inte alls du ser fet och ful ut! Jag har likadan mage som du och jag är inte gravid :-D

2010-09-02 @ 19:25:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0