KUB

2010-08-05 @ 15:25:41


Nu har jag fått en design gjord till mig efter mina önskemål. Tack jag är supernöjd=)

Ja veckorna går de, jag är väl i vecka 9+4 eller något sådant nu. Till veckan ska jag upp till LAB och ta prov inför kommande KUB-test. Den 17e är det inskrivning på mvc och den 27 är det dags för UL. Ja ul för KUB testet. Mysigt att se pyret igen. Jag är inte så orolig nu sen jag såg h*n på vul för nån vecka sen. Lugnade mig betydligt då för han sa att det var ett fint foster och med tanke på hur jag mår är jag säker på att det är en ganska stark graviditet=)

Barnen vet om att de ska få ett syskon och även några flera. Jag vet bara inte när jag ska släppa bomben officiellt än. Magen börjar ju puta även om det är mest fläsk men det börjar bli svårt att dölja den nu.
Facebook är väl ett bra ställe att skynda på löpelden..menar det är ju värsta skvallerträsket där ju*S*

Postat av: Trollis

Fint det blivit här. Jag kan iaf kommentera.

Spännande med KUB. Jag gjorde nå't annat tror jag. Minns inte vad det hette.



Kraaaam.

2010-08-05 @ 17:09:32
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Pippi

Åh, så fint du har fått det här inne gillar



KUB?! Vet inte om jag gjorde sådant test



Kramar

2010-08-05 @ 18:07:34
URL: http://pippibears.se
Postat av: mammadagar

Men åh vad fint det var här då! Vad kul det ska bli att följa dig (igen). Kram!

2010-08-05 @ 19:43:35
URL: http://www.mammadagar.se
Postat av: Camilla

KUB är väl ganska nytt i Karlstad? Jag har inte gjort det med nån av mina 5.

Kram

2010-08-05 @ 19:53:02
Postat av: Anna

Ser fram emot att följa dig gumman! Snart kanske vi får följa varandra ;)

2010-08-05 @ 21:16:39
Postat av: Annika Sundell

Vad kul att få följa dig här vad är KUB-test för något känner inte igen det har aldrig gjort det med mina 5 vad jag vet vad fint det var här inne

2010-08-05 @ 22:30:59
Postat av: Hanna

Men ooooj shiiit, ja det kom ju som en total chock för mig, det kan ju lugnt säga!!! :-P Men gud, GRATTIS, STORT GRATTIS!!! :-D Hoppas allt går bra med den här graviditeten nu då, håller tummarna för det!!! Och ang. pluggandet, så tycker jag du ska göra som du själv vill... Ta en funderare och gör sen det asm känns bäst för dig... Jag förstår om du känner dig tveksam inför det nu med tanke på omständigheterna...

By the way blev jag fasen jävligt bebissugen själv nu, haha... :-P Men det är ju bara en tiiiny liiiten liiiten detalj som fattas där, jag kanske skulle ha nån som jag kan få barn med först, haha... :-P

Fast tror iofs inte jag är redo än ändå, men blir ändå jävligt sugen dock...

Jaja, skit samma!!! Stort grattis (igen) och Lycka Till med graviditeten!!! <3

2010-08-06 @ 00:29:00
URL: http://hone87.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0