Äntligen!

2010-10-29 @ 13:30:35


PUH jag har haft fullt sjå med att kunna logga in här men nu äntligen funkade det!

Veckorna flyter på och jag är nu inne i vecka 22, närmare bestämt 21+5. Jag har nu också börjat känna bebis alltmer varje dag. Inga riktiga dundersparkar utan små nätta söta*L* Jag halvligger fortfarande på magen när jag ska sova och då ger sig skrutten tillkänna oftast*S*

3D/4D ultraljud är nu bestämt till 24 november och jag hoppas inget kommer imellan då för det var svårt o få tider till det. Ser fram emot ett ytterligare ultraljud så jag får se att allt är bra och förhoppningsvis ser vi om det är pojk eller tös också=) Nikki är bestämt iallafall som namn eller Hedda. Lutar mest åt Nikki dock, det passar ju till båda könen!

Syskonen väntar och längtar och Molly undrar varför det dröjer så länge..hihi sötfisa. Hon pratar om bebisen varje dag och hon har själv 2 jättesmå i magen säger hon hihihi

Har inhandlat allt utom skötbord nu. Ja och inte alla kläder men det väntar jag med nu tills jag vet könet tror jag=)

Tack till alla som kikat in här trots dålig uppdatering. Nu ska det bli ändring på det nu när jag äntligen hittat lösenordet=)

kram
Postat av: Hanna

Men åååh, mysigt med sparkar!!! :)

Ja, Nikki är jättefint!!! :)

2010-10-29 @ 17:41:10
URL: http://hone87.wordpress.com/
Postat av: thile

Jeg tycker mye om nanvnene på bebis ;)

24. november, er en MEGET bra dag for ultralyd:-D

Min fødselsdag :):):)



Klem

2010-10-29 @ 18:23:01
Postat av: Lisa H

Mycket fint namn måste jag säga och grattis till upphittandet av lösenordet:D kram

2010-10-29 @ 21:27:41
Postat av: Jannice

Vad spännande med 3D-ultraljud! Hoppas ni får veta vad det är för en som gömmer sig därinne... =)



Förresten, i måndags var jag in och köpte ett sånt där Barbapapa-startpaket, så tack för inspirationen! :)

2010-11-03 @ 20:04:53
URL: http://rockginger.blogg.se/
Postat av: Maria

Men titta, du har ju uppat :)

Visst är det härligt när det börjar sparka. Ska bli spännande å höra vad det är för kön sen :) Jag får ju inte ta reda på det för gubben. Men nu är det bara några veckor kvar innan vi vet ändå. Här sparkar det inte längre utan knuffas å buffas så man tror hela magen ska gå i bitar.



Kul att ni funderar på Hedda :) Kom ihåg att vi pratade om det förut. Vi har ett pojknamn men är inte riktigt klar med tjejnamn.



/M

2010-11-11 @ 19:53:36
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0