Blod?

2010-07-08 @ 15:12:13


Ja jag har ända sen jag testade plus vart säker på att det ska gå bra denna gång. Ända tills imorse när jag gick på toa och såg en strimma blod när jag torkade mig..mer vart det inte och det har inte kommit mer. Behöver ju inte betyda något...men jag har vart med om flertalet missfall förut så jag är "van"

Tänk så fort man plussar vad man börjar fundera över mycket, namn, barnvagn, bil, hus, ekonomi, vad ska föräldrarna säga, vad ska bebisens syskon säga osv...
Jag har iaf bestämt att blir det en pojke om allt går bra ska han heta Tiger! Tösnamn vet jag inte än. Mr S är inte så intresserad av namn så men Tiger var han helt enig med=) Tror på en pojke jag, vet inte varför eller om det bara är en önskan kanske? Jaja det återstår att se på UL!

Ringde MVC idag men de har inte teletid förräns imorron så jag får ringa då!

Nu ska jag ta min svidande mage och hämta barn på dagis!

So long!
Postat av: Pippi

Jag hade blödningar i början av grav. med Sara så jag visste inte jag var gravid förrän i 3 mnd. En blödning så tidigt behöver inte betyda att loppet är kört, du känner din egen kropp och har varit med om graviditeter och missfall tidigare. Nu blödde du lite och så länge det inte kommer mängder är det väl "lugnt"!? Håller tummarna att det går vägen denna gången och jag tycker Tiger var ett gulligt namn, ni har ju lite ovanliga namn på era barn och det gillar jag.



Massa kramar

2010-07-11 @ 09:19:05
URL: http://pippibears.se
Postat av: Pippi

Kom på ett flicknamn tips åt er: Metallica

2010-07-11 @ 10:03:18
URL: http://pippibears.se
Postat av: Trollis

ÅH naj, hur har det gått? Kan komma blod om man bajsar mycket...Hoppas det bara är det. Kramar.

2010-07-11 @ 20:24:10
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Hanna

Tiger är ju ett skitfint namn!!! I LOVE IT!!! :-D

2010-08-06 @ 00:31:54
URL: http://hone87.wordpress.com/
Postat av: Lisa

blodade efter sex en gång jag :/ sköra slemhinnor :((

2010-08-15 @ 21:02:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0