Denna trötthet

2010-08-06 @ 11:20:20


Jisses va trött jag är. Inte bara trött så jag vill sova utan jag blir andfådd för minsta lilla jag gör. Usch jag måste komma igång med promenaderna igen. Så fort allt återgått till det normala här med skola och dagis ska jag försöka få till lite promenader igen.
Idag är jag dock trött för jag har sovit dåligt ännu en natt. Somnade inte förräns vid 5 tiden imorse så jag är rätt sliten idag. Men husets sysslor väntar inte och jag orkar inte se röran, så det är bara att sätta fart.
Ungarna är hos kompisar, tom minstingen så jag har lite tid själv här. Så nu åker dammsugaren fram.

Längtar till ul den 27e.....=)

Förresten tjejnamn tror jag på Leia, men vet inte om det passar ihop med övriga namn...ska klura vidare=)
Postat av: Annika

Vad jobbigt att du inte kan sova hoppas du får sova inatt



Kram

2010-08-06 @ 11:43:05
Postat av: Hanna

Leia är också jättefint!!! :-D

Känns som vi har rätt lika namnsmak du och jag... :-P

Usch, jobbigt med tröttheten och att du sover så dåligt, hoppas det blir bättre snart!!!

STOOOOR KRAAAAM!!! <3

2010-08-06 @ 12:27:06
URL: http://hone87.wordpress.com/
Postat av: Trollis

Leia är fint. Pojknamn då? Kraaam.

2010-08-06 @ 19:06:21
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Pippi

Min son har en klasskompis som heter Leia, fint namn.



Jobbigt att inte kunna sova, jag är ju själv nattsuddare av högsta klass...



Maken och jag gick milen igår, sista biten blev i åska och ösregn...



Kramar om

2010-08-07 @ 04:56:46
URL: http://pippibears.se
Postat av: Anna

Jättemysigt namn! Skulle jag oxå kunna tänka mig. Vi får väl se =)



Kraaaaam!

2010-08-08 @ 07:36:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0