Hur löser jag detta då?

2010-07-14 @ 17:41:03


Idag kom antagningsbeskeden till Universitet och fritidspedagog som jag sökt till. Trodde till 110% att jag inte skulle bli antagen eftersom alla sagt jag saknat svenska B...men döm om min förvåning när jag blivit antagen?!?! Börjar alltså studera i augusti...men hur fan löser jag detta nu då? Varför kan inte allt bara flyta på, varför måste allt vara så jävla jobbigt....


Postat av: Trollis

Du kan juh inte fullfölja denna utbildningen just nu, så jag tycker du ska ge chansen och platsen åt någon annan. Det är juh inte så bra alternativ egentligen, men med tanke på vad som växer där inne i dig, så är juh hXn MYCKET viktigare!



Puss och Kram på ER!

2010-07-14 @ 20:43:00
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Trollis

Och mamsen vänjer sig vid tanken snart. Kraaam.

2010-07-14 @ 20:43:38
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Pippi

Börja plugga på utbildningen och gå där 1 termin och sedan ta sabbatsår när du får barnet och fortsätt plugga sedan... Då är du liksom inne i systemet sas



Trist när ens egen mamma reagerar så där, min gjorde likadant varje gång. varför blir det då en massa gullegull när barnet väl är fött? Kan inte riktigt få ihop det... Bara att gilla läget som mormor och stötta. Man bestämmer väl själv hur många barn man vill skaffa utan att behöva höra en massa suckar och stönanden.



Massa kramar om

2010-07-16 @ 04:10:06
URL: http://pippibears.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0